torsdag 3. april 2014

Deilige soveroms tekstiler

Deler av dagen har blitt brukt på å omdekorere soverommet.
Med nytt sengesett og tilbehør fra Drømmehjem var det ekstra stas.

Som dere ser har jeg ikke sengegavel på soverommet enda, ett lurt alternativ her er hotellputer. På denne måten er det comfy og behagelig å lese en bok, sufte på pcen osv i sengen.

Jeg liker å ha få møbler på soverommet og det kan lett bli litt kjedelig, men da myker jeg gjerne opp med deilige tekstiler i farger som harmonerer bra sammen. Jeg varier også gjerne med farger mellom årstidene.

Og det jeg virkelig elsker med disse nattbordene er den store overflaten. De sier big is better. Og dersom man har plass til det er absolut disse nattbordene ett flott og ekslusivt alternativ. Jeg liker også godt at skuffene er "innebygget" i bordet.





 

Pris:
Fabulous Nightstand / sidetable: 2500kr
Paisley sengesett 200*220cm: 1399kr
Hotell putetrekk Velour Marine: 699kr
Dekorputetrekk Monogram: 499kr


Ta kontakt med oss for bestilling og spørsmål:
Drommehjem@hotmail.com
Vi tar forbehold om at det kan oppstå skrive feil og priser kan endres etterhvert.


Med beste hilsen
Drømmehjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar